selaa koulutuksia
Perustutkinto

Asiakaspalvelu, liiketoiminnan perustutkinnon osa

järjestämispaikkakunta
Äänekoski
opiskelun ajankohta
25.9.2020 - 18.12.2020
opiskelun laajuus
20 osaamispistettä
haku alkaa
22.5.2020
haku päättyy
16.9.2020

Kuvaus

Koulutuksen tavoitteena on kehittää asiakaspalvelu- ja
markkinointitaitoja, joita tarvitaan kaikissa työtehtävissä.
Koulutuksen aikana opitaan mm palvelemaan sisäisiä ja ulkoisia
asiakkaita erilaisissa tilanteissa. Lisäksi koulutus antaa valmiuksia
asiakaspalveluun englannin ja ruotsin kielellä.

hae koulutukseen

Lisätietoa koulutuksesta

Koulutus on tarkoitettu työttömille työnhakijoille tai työttömyysuhan
alaisille henkilöille. Koulutus ei vaadi aiempaa koulutusta tai
kokemusta. Koulutuksen jälkeen opiskelijalla on mahdollisuus
hakeutua suorittamaan liiketoiminnan perustutkintoa.

Koulutuksen aikana suoritetaan liiketoiminnan perustutkinnon Asiakaspalvelu -tutkinnon osa (20 osp). Koulutukseen sisältyy lähiopetuspäiviä noin 2 päivää viikossa. Lisäksi koulutuksessa on etäopiskelua. Työpaikalla tapahtuvaa oppimista on 4 viikkoa, jonka aikana suoritetaan myös näyttö. Opiskelija hankkii
työssäoppimispaikan itse ennen työpaikalla tapahtuvan oppimisen alkamista. Työssäoppimispaikaksi soveltuvat työpaikat, joissa toteutetaan asiakaspalvelua. Tarvittaessa opettaja auttaa työssäoppimispaikan hankkimisessa.

Koulutuksen sisällöt:

- asiakaslähtöinen liiketoiminta ja säädökset
- asiakaslähtöinen markkinointi
- asiakaspalvelu
- palveluenglanti
- palveluruotsi
- palveluviestintä
- työpaikalla tapahtuva oppiminen
- yhteisiä tutkinnon osia tarvittaessa

Opiskelijalle laaditaan henkilökohtainen osaamisen kehittämisen suunnitelma HOKS.

Koulutus on maksuton. Opiskelijoilla on mahdollisuus saada Kelan opintotuki.